სიახლეები

საგზაო ბორდიური (ზომა:10*20*80)

22 ივლისი 2022

საგზაო ბორდიური (ზომა:10*20*80)

სიახლე “სპეცკომფორტში”!

მაღალი მოთხოვნიდან გამომდინარე “სპეცკომფორტმა” დაიწყო ახალი   საგზაო ბორდიურის წარმოება - ზომებით:10*20*80

სრულად
მასშტაბური ფასდაკლებების კამპანია

23 ივნისი 2022

მასშტაბური ფასდაკლებების კამპანია

კომპანია "სპეცკომფორტმა" დაიწყო მასშტაბური ფასდაკლებების განხორციელება ქვაფენილების, ბორდიურისა და სანიაღვრის შეძენის შემთხვევაში

გადაეცემათ ოქროსა და  ვერცხლის ბარათები ფიზიკურ პირებს შემდეგი პირობებით:

 ვერცხლის ბარათი გადაეცემა ყველა იმ ფიზიკურ პირს, რომელიც ერთჯერადად მინიმუმ შეიძენს 3000 ლარის პროდუქციას, 

მომენტალურად მიიღებს 5% ფასდაკლებას და მომდევნო შენაძენებისთვის გადაეცემა სააქციო ვერცხლის ბარათი.

ოქროს ბარათი გადაეცემა ყველა იმ ფიზიკურ პირს, რომლის შენაძენი 30000 ლარს აღემატება, ისარგებლებს 10%-იანი ფასდაკლებით

და გახდება სააქციო ოქროს ბარათის მფლობელი. 

მომხმარებელი, რომელიც თქვენი სახელით შეიძენს პროდუქციას ისარგებლებს თქვენი სააქციი პირობებით. 

ამიტომ მოიწვიეთ მეგობრები, ნაცნობები და ახლობლები რათა უფრო მალე გახდეთ ოქროს ბარათის მფლობელი!

 

 იურიდიული პირი ისარგებლებს შემდეგი სააქციო პირობებით:

 5000 ლარზე მეტი პროდუქციის შეძენის შემთხვევაში 3%იანი ფასდაკლებით.

50000 ლარზე მეტი პროდუქციის შეძენის შემთხვევაში 5%იანი ფასდაკლებით.

100000 ლარზე მეტი პროდუქციის შეძენის შემთხვევაში 10%იანი ფასდაკლებით.

სააქვიო პირობები ვრცელდება 23.06.2022 წლის შენაძენის შემდეგ...

სრულად
"მოდერნი ქოლორ მიქსი"

6 მარტი 2022

"მოდერნი ქოლორ მიქსი"

"მოდერნი ქოლორმიქსი" დაწნეხილი ქვაფენილი

სპეცკომფორტში გრძელდება სასიამოვნო სიახლე,

გთავაზობთ ახალ, ინოვაციურ და თანამედროვე საწარმოში დამზადებულ უმაღლესი ხარისხის პროდუქციას, 

რომელიც იძლევა საშუალებას ქვაფენილის ზედაპირზე ერთდროულად განთავსდეს რამოდენიმე ფერი. 

სრულად
სპეცკომფორტი №1 ოქროს ბრენდის მფლობელი

01 ივლისი 2021

სპეცკომფორტი №1 ოქროს ბრენდის მფლობელი

"სპეცკომფორტი" წლის ყველაზე მნიშვნელოვან ბიზნეს დაჯილდოებაზე Golden Brand -ის ნომინაციაში -

"სამშენებლო კონსტრუქციების წარმოება - რეალიზაცია", № 1 ოქროს ბრენდის მფლობელი გახდა.

Golden Brand

Global Idea-ს მიერ ჩატარებულ კვლევაში მონაწილეობას ღებულობდნენ; უმაღლესი სასწავლებლების პროფესორ-მასწავლებლები, ხელმძღვანელი პირები, ბიზნესის ადმინისტრირების სპეციალისტები, საკონსულტაციო კომპანიები, სახელმწიფო და არასამთავრობო ბიზნეს სექტორის წარმომადგენლები, დამოუკიდებელი ექსპერტები, პარალელურად გამოკითხვა მიმდინარეობდა მომახმარებლებშიც. ნომერ პირველი ოქროს ბრენდი სწორედ მათ დაასახელეს

სრულად